dimecres, 25 de setembre del 2013
Aniversari i comiat per jubilació de la mestra Irene
Etiquetes de comentaris:
1r trimestre,
curs 2012/13,
Escola Jaume Vicens Vives,
festes de l'escola
dijous, 12 de setembre del 2013
Roses inicia el curs escolar 2013-2014 amb un total de 3598 estudiants
3598 és el nombre d'estudiants que iniciaran el nou curs escolar entre aquest dijous i divendres 12 i 13 de setembre. Tornada a l'escola tranquil·la, pels alumnes d'infantil i primària, on no s'ha hagut de destacar cap incident ni protesta.
Després de quasi 3 mesos de vacances d'estiu, aquest dijous 12 de setembre han iniciat el nou curs escolar 2013-2014 els estudiants d'educació infantil i de primària, així com les llars d'infants municipals. Mentre que els alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicles el començaran aquest divendres 13 de setembre.
A Roses han estat 2211 els estudiants d'infantil i de primària que han tornat a l'escola aquest dijous, mentre que demà divendres seran 1387 els estudiants que iniciaran el nou curs escolar.
Mainada plorant, contenta i amb cares llargues es com han rebut els més petits el primer dia de l'escola, mentre que els més grans l'han rebut amb la satisfacció de retrobar-se amb els companys de classe.
Com dèiem, a Roses aquest dijous 12 de setembre s'ha iniciat el nou curs escolar amb tota normalitat, sense registrar cap problema ni incident, ni protesta a remarcar.
Aquest curs 2013/2014 comença a Roses amb un total de 3598 alumnes sumant infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius.
Les llars d'infants, que a Roses són dues, la del Franquet i la del Cavallet de Mar, s'hi comptabilitzen un total de 170 nens i nenes d'entre 0 a 2 anys que han iniciat aquest dijous el primer cicle d'educació infantil.
Pel que fa als centres educatius d'infantil i primària del municipi, que són les escoles: Els Grecs, Narcís Monturiol, Vicens Vives, i Montserrat Vayreda. On es realitzen els cursos de p3, p4, p5, 1er, 2on, 3er, 4rt, 5è i 6è aquest dijous han iniciat les classes un total de 2041 nois i noies. Pel que fa als 2 instituts del municipi, el Cap Norfeu i l'Illa de Rodes, seran 1387 estudiants els que iniciaran el curs aquest divendres.
A Roses la tornada a l'escola s'ha dut a terme amb tota normalitat com es pot veure en les imatges, enregistrades passades les nou del matí quan ja tothom estava dins de les classes corresponents.
Tot i no realitzar-se cap mobilització ni protesta, si que s'han pogut veure a la façana d'algunes escoles rosinques pancartes contra les retallades en ensenyament.
Etiquetes de comentaris:
1r trimestre,
curs 2013/14,
Escola Jaume Vicens Vives
dijous, 4 de juliol del 2013
Venda de llibres curs 2013/14
Us fem saber que el dijous 11 de juliol i el dilluns 2 de setembre de 10:00 a 16:00 podreu comprar els llibres del curs 2013/2014.
divendres, 21 de juny del 2013
Festa de comiat dels companys i companyes de 6è
Etiquetes de comentaris:
3r trimestre curs 2012_2013,
escola Jaume Vicens Vives,
festes de l'escola
divendres, 31 de maig del 2013
Companys 2013
Anualment l'escola publica la revista "Companys". Un cop els/les alumnes de sisè han venut tots els exemplars fem pública la revista en format digital. Els beneficis de la venda de la revista es destinaran a la sortida de final de curs dels nens i les nenes de sisè.
Aquí podreu veure i descarregar els continguts en color.
Etiquetes de comentaris:
3r trimestre curs 2012_2013,
Escola Jaume Vicens Vives
dimarts, 23 d’abril del 2013
Per Sant Jordi... La revista escolar Companys
Com cada any, l'escola edita la revista escolar "Companys".
La podeu comprar a l'escola, a la parada de l'entrada; si no sou a temps la podeu demanar als alumnes de sisè.
La revista val dos euros. Els diners aconseguits amb la venda de les revistes són per ajudar econòmicament als/a les alumnes de sisè a pagar les colònies.
Us presentem la portada i l'índex.
Quan exhaurim els exemplars, la publicarem online.
Etiquetes de comentaris:
3r trimestre curs 2012_2013,
Escola Jaume Vicens Vives
dimecres, 30 de gener del 2013
El dia de la Pau
Avui dimecres 30 de gener de 2013 hem dedicat el dia a la Pau i a la no violència.
Les alumnes de l'aula d'acollida ha presentat les actuacions dels companys i companyes de l'escola.
Han començat els nens i les nenes de sisè, llegint part del discurs d'en Pau Casals i cantant el Cant dels Ocells.
Tot seguit, han cantat els companys i les companyes de quart, amb l'acompanyament dels nens i nens d'educació infantil.
I finalment han cantat els companys i les companyes de primer i segon, amb l'acompanyament dels nens i nenes de tercer.
Etiquetes de comentaris:
2n trimestre curs 2012/13,
escola Jaume Vicens Vives,
festes de l'escola
dimarts, 18 de desembre del 2012
Els alumnes de 6è del Vicens Vives organitzen un pessebre vivent.
Cada any, els alumnes de 6é de primària de l'escola Jaume Vicens Vives de Roses, organitzen una activitat relacionada amb el Nadal de la qual en gaudeixen tots els estudiants d’aquest centre d’infantil i primària del municipi. L’any passat van realitzar una representació dels pastorets, de la qual en van poder gaudir des dels alumnes de P3 fins a 5è, i aquest 2012, han organitzat amb l’ajuda dels mestres, un pessebre vivent.
Pessebre que s’ha dut a terme aquest dimarts 18 de desembre durant tot el dia, i el dimecres 19 només al matí.
Els decorats, també han estat fets pels mateixos alumnes que participen al pessebre com a figurants, utilitzant materials reciclats com ara llençols, paper, cartons... i la vestimenta que han utilitzat ha estat cedida per amics i pares dels alumnes.
En total són 45 nens i nenes els que han participat en aquest pessebre vivent, els quals han estat treballant al llarg de tota una setmana en el muntatge d’aquest.
Un romà et donava la benvinguda al pessebre, que s’iniciava amb el quadre dels dimonis que repicaven una olla. Tot seguit venia el quadre de l’anunciació format per un àngel i tres pastors. Seguidament hi havia el quadre del naixement que donava pas a l’arribada dels reis mags d’orient acompanyats pels seus respectius patges. Mentre que aquest 1r pessebre vivent finalitza al gimnàs amb el quadre del mercat.
Etiquetes de comentaris:
1r trimestre,
cicle superior,
curs 2012_2013,
escola Jaume Vicens Vives,
festes de l'escola
divendres, 14 de desembre del 2012
LA MEVA EXPERIÈNCIA AL CONSELL D'INFANTS DEL PLA DE BARRIS
Vull explicar què és
el que hem fet a la reunió, on ha estat i si m’ha agradat.
Comencem.
En primer lloc, vam
anar a la sala de plens de l’Ajuntament i els representants de cada
escola vam seure a les butaques dels regidors i regidores davant dels
nostres respectius murals. Els regidors ens van refrescar la memòria
i després vam explicar tot el que hi havia als murals de les escoles
els respectius representants.
Després ens van passar
unes diapositives sobre les idees que havien recollit entre els cinc
murals, entre ells el manteniment, la separació de l’espai de joc,
els noms de cada zona i altres temes més.
A continuació han
vingut els altres regidors i els vam explicar els murals i vam llegir
les diapositives. També ens van preguntar si ens va agradar
participar en aquest projecte i tots vam dir que sí. Després ens
van fer dues fotografies: una amb els regidors que ens van ajudar i
una altra amb els altres regidors.
Per últim vull dir que
ha estat una experiència molt divertida i que m’ha agradat molt.
Bé, això ha estat tot el que us volia dir.
Sheng
5è A
Etiquetes de comentaris:
1r trimestre,
curs 2012/13,
escola Jaume Vicens Vives
dilluns, 10 de desembre del 2012
VISITA DEL PATGE REIAL
Dimecres 5 de desembre.
Aquest
matí
ha
vingut
a
visitar-nos
a
l’escola
el
Patge
Reial.
Ens
ha
explicat
que
els
Reis
de
l’Orient
només
són
tres
i
tenen
molta
feina,
que
per
això
ha
vingut
ell.
Els
nens
i
les
nenes
d'Educació
Infantil
i
de
Cicle
Inicial
hem
anat
a
dur-li
carta
perquè
les
entregui
al
Reis.
Ens
ha
dit
que
havíem
de
portar-nos
molt
bé,
i
no
fer
enfadar
gens
als
pares
ni
a
les
mestres
...
Ens
ha dut un petit obsequi per cada nen de part de ses Majestats.
L'A.M.P.A de l'escola ha acompanyat el patge en tot moment. Han vigilat que totes les cartes arribin als seus destinataris.
Com
que
els
més
grans
de
l’escola
no
és
volien
perdre
la
visita
reial,
el
patge
els
ha
anat
a
visitar
a
les
seves
classes,
i
ha
aprofitat
per
fer-los
entrega
del
detall
que
portava
per
cadascun
d'ells
de
part
dels
Reis.
Les nostres cuineres també han entregat les seves cartes al Patge Reial.
Etiquetes de comentaris:
curs 2012/13,
Escola Jaume Vicens Vives,
festes de l'escola
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


