dijous, 1 de març del 2018

Impuls a les biblioteques escolars, en l'era de la innovació pedagògica

L'Institut Illa de Rodes i l'Escola Jaume Vicens Vives, de Roses, i l'Institut El Pedró, de l'Escala, han estat seleccionats per la Fundació Jaume Bofill per formar part del projecte Biblio(r)evolució: repensem els usos de la biblioteca escolar. Participar en aquesta proposta representa un repte per a aquests tres centres, que ara hauran de definir i cocrear fórmules innovadores que serveixin per integrar tota la comunitat educativa en la biblioteca escolar.

El projecte dona el tret de sortida el 3 de març amb una sessió formativa a responsables de biblioteca dels centres educatius. A banda dels dos instituts i l'escola altempordanesos, hi ha vint-i-set centres més seleccionats de tot Catalunya. L'acte es farà al Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA). Després d'aquest impuls inicial, les escoles i els instituts tindran fins al 15 de maig per repensar la seva biblioteca i trobar, així, noves maneres de facilitar els aprenentatges, amb la implicació d'alumnat, famílies, personal d'administració i serveis, professorat i serveis educatius.
Impuls a les biblioteques escolars, en l'era de la innovació pedagògica
La notícia al diari Empordà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada