dimarts, 27 de febrer del 2018

Suspensió de classes

Benvolgudes famílies,
Per ordre de l'ajuntament de Roses us comuniquem que demà dimecres 28 de febrer es suspenen les  classes durant tot el dia degut a les condicions meteorològiques.
Per tant, tampoc hi haurà servei de transport,  servei de menjador ni activitats extraescolars.

Atentament,

Equip directiu.

Suspensió de classes als centres escolars de Roses per a dimecres 28 de febrer

Els centres escolars de Roses suspendran demà, dimecres 28 de febrer, les classes lectives amb motiu de l’activació dels protocols d’emergència per risc de nevades.
28/02/2018 06:56 -
La suspensió per part de Protecció Civil del transport escolar a tot Catalunya i la recomanació de no portar els alumnes a l’escola en vehicles particulars, així com l’activació de la fase d’alerta que es produirà al llarg d’aquesta tarda, motiven l’activació de protocols escolars. Així doncs, no es realitzaran classes lectives tot i que els centres romandran oberts per cumplir el servei d’acollida per als nens i nenes que hi assisteixin.
A l’enllaç adjunt podeu consultar els consells del Departament d’Interior en cas de nevades: