dilluns, 10 de desembre del 2012

VISITA DEL PATGE REIAL

Dimecres 5 de desembre.

Aquest matí ha vingut a visitar-nos a lescola el Patge Reial. Ens ha explicat que els Reis de lOrient només són tres i tenen molta feina, que per això ha vingut ell.
Els nens i les nenes d'Educació Infantil i de Cicle Inicial hem anat a dur-li carta perquè les entregui al Reis. Ens ha dit que havíem de portar-nos molt bé, i no fer enfadar gens als pares ni a les mestres ...
Ens ha dut un petit obsequi per cada nen de part de ses Majestats.

L'A.M.P.A de l'escola ha acompanyat el patge en tot moment. Han vigilat que totes les cartes arribin als seus destinataris.

Com que els més grans de lescola no és volien perdre la visita reial, el patge els ha anat a visitar a les seves classes, i ha aprofitat per fer-los entrega del detall que portava per cadascun d'ells de part dels Reis.

Les nostres cuineres també han entregat les seves cartes al Patge Reial.