dimecres, 22 de juny del 2011

Comiat dels companys i companyes de 6è; gran festa de fi de curs 2010/11

Aquest matí ha estat una gran festa plena d'emocions a la nostra estimada escola.
De nou a deu hem estat a les aules.
Després, mitja horeta d'esbarjo.
A dos quarts d'onze hem començat a preparar el passadís humà per on passaran els companys i les companyes de sisè.
Desfilada de tots els nens i nenes al llarg del passadís.
Espectacle de danses per part de tots els nens i nenes d'educació infantil i per part de quatre antigues alumnes de l'escola.
Un cop finalitzades les actuacions continuem amb l'entrega dels diplomes i les orles als/a les alumnes que promocionen i superen l'Educació Primària.
Anem a les aules o a les ombres del pati a menjar un gelat. (Gràcies a l'A.M.P.A.)
I a gaudir dels últims minuts del curs en companyia del amics i amigues. Moments per a jugar, ballar, parlar i emocionar-se.

Ha estat un curs amb molts moments especials, alguns molts feliços i d'altres per oblidar; però ens queda l'esperit d'amistat i convivència. No perdeu mai els valors que heu après. Continueu el vostre camí per la vida amb ànims de superació personal i convertiu-vos en homes i dones de profit.

Bon estiu!!

3 comentaris:

1. Per mi ha sigut el moment més trist de tots els 8 anys que he estat allà. Ens ho han prepartat molt i molt bé.
    Trobaré a faltar, no només els companys sinó l'escola i sobre tot els mestres !!

Us estimo a tots, petons

Natalie

ResponElimina
  2. Gràcies per la festa!!!!!!!!
    Us trobaré a faltar molt.
    Un petó.

ResponElimina